Corona virus en FAQ

Op dit moment zijn wij allen getroffen door het Corona virus. Deze pandemie, heeft invloed op ons allemaal. Het is zeker nu van belang om goed te zorgen voor je eigen gezondheid en elkaar te ondersteunen. We hebben te maken met een uitzonderlijke situatie.

Aangezien wij  in het zelfde schuitje zitten en van elkaar afhankelijk zijn, hopen wij dat wij ook nu de duurzame relatie met jullie, onze leden, kunnen behouden. Sommigen van jullie zijn al jaren lid, anderen pas sinds kort, maar wij waarderen jullie allemaal. Jij en al onze leden zorgen ervoor dat wij kunnen bestaan. Jouw steun en vertrouwen in Yogatreasure zorgen ervoor dat wij ook nu en na alle hectiek ons aanbod kunnen blijven aanbieden. Wij vragen om je geduld, begrip en loyaliteit, juist nu in deze onzekere tijd.

FAQ CORONAVIRUSfaq

V: Is de studio open?
A: Nee, de studio is gesloten tot 1 juli a.s. Onze yogalessen gaan gewoon door. Online en outdoor kan je onze lessen volgen. Via de mail en telefonisch zijn we bereikbaar.
V: Tot wanneer blijven jullie gesloten?
A:Tot 1 juli, wij zullen je via onze website informeren over eventuele wijzigingen die op basis van de maatregelen van de overheid plaats zullen vinden.
V: Kan ik mijn abonnement wijzigen/ opschorten/aanhouden vanwege de Covid-19?
A: Ja, dat kan, door een keuze te maken uit onderstaande mogelijkheden. Graag je eventuele wijziging voor 10e van de maand doorgeven aan info@yogatreasure.nl

  • Je steunt de studio door je huidige abonnement aan te houden en kan online (realtime en replay) en outdoor lessen volgen.
  • Je kan je huidige abonnement tot de heropening omzetten naar een Treasure replay online abonnement van € 29, hierbij kan je onze replay lessen blijven volgen*
  • Je kan je huidige abonnement tot de heropening omzetten naar een Treasure live online abonnement van € 29, hierbij kan je onze live-online lessen blijven volgen*
  • je kan je abonnement opschorten, als je voor de 10e van de maand doorgeeft dan gaat dit per de nieuwe maand in, tot de heropening*

*Gaat de studio weer open, dan start je vorige abonnement weer op.

V: Hoeveel lessen kan ik online volgen? 
A: Heb je een Treasure light abonnement dan kan je 5 keer per maand een realtime of outdoor les volgen en heb je onbeperkt de mogelijkheid om onze replay lessen te volgen. Bij een Treasure Full abonnement kan je alle lessen (realtime,replay en outdoor) onbeperkt volgen.

V: Kan ik mijn lessen inhalen? 
A: Ja, de live-online (gereserveerde) lessen lopen via het lidmaatschap. De lessen die je niet hebt gebruikt kan je inhalen.  Je krijgt hiervoor langer de tijd. Namelijk 6 maanden in plaats van 3 maanden. Verder behouden we in de vakanties het normale rooster, zodat je extra lessen kan nemen.

V: Ik heb een Treasure Full abonnement en volg al meerder lessen per week. Inhalen heeft voor mij geen zin. Welke compensatie is er voor mij?
A: In de periode na de heropening zullen we een aantal workshops aanbieden. Heb je je Treasure Full abonnement aangehouden dan kan je gratis aan deze speciale workshops deelnemen.

V: Kan ik mijn lidmaatschapsgeld terugkrijgen. 
A: Restitutie van lesgeld in de huidige situatie (overmacht) is niet mogelijk. Deze situatie is ook voor ons nieuw. We laten ons informeren door de overheid, zodra wij meer informatie hebben zullen wij jou hierover zo snel mogelijk informeren. Vooralsnog vertrouwen wij op je solidariteit als lid en hopen wij je zo snel mogelijk weer te zien in onze studio.

V: Ik wil mijn lidmaatschap opzeggen. Kan dit direct?
A: De huidige situatie is geen geldige reden om je lidmaatschap per direct op te zeggen. Vooralsnog vertrouwen wij op je solidariteit als lid en hopen wij je zo snel mogelijk weer te zien in onze studio. Wil je abonnement toch opzeggen dan gelden onze normale voorwaarden.

V: Waarom wordt het abonnement niet stopgezet? 
A:  Yogatreasure is een kleine onderneming (ZZP constructie) en wij (en onze teachers) hebben hierdoor te maken met een kwetsbare positie. Door jouw steun en loyaliteit kunnen we online lessen geven en ons aanbod na deze crisis weer aanbieden.

V: Er heeft een incasso plaatsgevonden voor mijn lidmaatschapsgeld terwijl de studio dicht is. Kan dat?
A: Ja, we zijn bewust van dit ongemak. Onze yogalessen worden nu outdoor, online en live online aangeboden. Vooralsnog vertrouwen wij op je solidariteit als lid en hopen wij je zo snel mogelijk weer te zien in onze studio.

V: Ik ben ZZP er | Ik ben ontslagen, mag ik een uitzondering zijn?
A: We begrijpen je helemaal. Als je door deze crisis ineens zelf erg in financiële nood bent, stuur ons dan een mail. Natuurlijk zullen wij jou tegemoet komen.

V: Ik ben net gestart met yoga en heb een 99 euro abonnement, kan ik een uitzondering zijn?
A: Ja, wij begrijpen dat als je net met yoga begonnen bent bij Yogatreasure, het heel vervelend is dat je de lessen niet in onze studio kan volgen. Je ontvangt van ons tot welke datum je de gemiste lessen kan inhalen. Natuurlijk kan je meedoen aan alle online lessen.

V: Sturen jullie een nieuwsbrief/mail hierover?
A: Niet iedereen heeft zich aangemeld voor de nieuwsbrief. Via de site kunnen we iedereen bereiken en is de informatie actueel. Dus mocht je onze laatste mail (verstuurd aan onze leden op 23 april) niet hebben ontvangen stuur ons een berichtje.

V: Wat is mijn juridisch recht en wat zegt de consumentenbond?
A: zie deze link

V: Wat als de studio ook in juli moet dichtblijven?
A: Dan zullen we alles opnieuw bekijken. In ieder geval bieden we compensatie. Blijf om die reden liever wel gewoon lid, opzeggen is dan niet nodig.

 

 

Algemene Voorwaarden Yogatreasure